Gratis İndirim Alışverişi

Herkese selamlar =) 

Yine bir indirim ve yine bir alışveriş postuyla birlikteyiz =)

Gratis %50 ye varan bir indirimle yılbaşı indirimlerine dahil oldu.

Bense bu kez sadece ihtiyaç dahilinde alışveriş yaptım The Balm'a elimi bile sürmedim :D
Rotamda Gosh vardı bu kez =)

Aldıklarımın toplu görünümü ;


Johnsons Baby vazelin zaten bittikçe aldığım ürünlerden biri =)
Nivea krem ise aşırı nemlendirmesini sevdiğim bir ürün çanta boyunu alarak sürekli yanımda olmasını sağlayacağım =)

Garnier Göz Makyaj temizleme suları zaten favorilerim arasında. 

Gosh BB pudra ise kırılan ve preslenemeyen pudramın yerine alındı %50 indirimle 15.90

Gosh Boombastic Rimel uzun zamandır aklımdaydı onu da aldım gitti :D 13.45

Maybelline de %40 indirim vardı bende şu çok konuşulan asansörlü Colossal Kajal ı bir denemek istedim =)

Bunlar dışında bir de M.A.C. e uğradım :D 

Acaba ne aldım ? 

Gratis indirimi 31 Aralığa kadar devam ediyor ihtiyaçlarınız varsa bir bakın derim =)


Bir sonraki posta kadar esen kalın.

Sevgiler
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Gosh BB pudrayı ben de merak ediyorum epeydir ama elimdekileri bitirmeden almak istemedim başka indirime kaldı şimdilik :) Garnier göz makyaj temizleyiciden ben de memnunum hatta dün yedekledim.Dün ikisine de uğradığım için biliyorum keşke Gratis'ten almasaydın çünkü Migros'tan 3.75'e aldım bariz fiyat farkı vardı söylemeden geçemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu birkaç kişi daha söyledi ama artık almış bulundum sağlık olsun :D Teşekkür ederim =)

      Sil
  2. Güle güle kullan cicileri :) Mac i merak ettim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP