Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili-Normal ve Karma Ciltler İçin

Herkese selam :)
2014 ün son postunun konuğuyla birlikteyiz..

Geçenlerde  Fresh'n Soft'tan  bir paket aldım. 
İlk deneyimlediğim ürün makyaj temizleme mendili oldu. Normal -karma cilt için uyumlu mendilin içerisinde 25 adet mendil bulunmakta.


Mendiller petek dokulu yani yumuşacıklar =)
Papatya özü içeren formülünde aynı zamanda zeytin yağı A,E,F vitaminleri var.
Aynı zamanda hoş bir kokusu var =)
Makyajı temizlemede oldukça başarılı buldum. Normalde bu tarz ürünleri tercih etmem amam Fresh'n Soft'u denedikten sonra tabularımı yıktım.
Öyle ki artık yanımda taşır oldum =)

pH (5.5 ) ı da ciltle uyumlu olan  temizleme mendilleri alkol içermiyor.

Kırışıklık  giderme etkisinin olduğu gibi bir vaadi var ama bu konuda net bir şey söyleyemem çünkü kırışıklıklarla henüz tanışmadım :D

Göz ve cilt makyajını temizlemede pratik bir yardımcınız olacaktır Fresh'n Soft makyaj temizleme mendilleri.

Ben beğeniyle kullanmaya devam ediyorum =)

Mendilleri kozmetik marketlerde bulabilirsiniz.

Koskoca bir seneyi daha devirdik acısıyla tatlısıyla, kazancıyla kaybıyla..
2014 giderken yanında bütün kötülükleri, acıları,tatsızlıkları,huzursuzlukları dilerim ki yanında götürsün.

2015 gelirken hepimize bolca sağlık ,huzur,para,aşk,başarı getirsin=)

2015'te bütün dilekleriniz gerçek olsun oje canavarı severler =)
En  önemlisi ülkemiz için huzur dolu bir yıl olsun..

2015 in son postu bu kadardı.

Hepinize mutlu seneler diliyorum :)
Sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP