Kiehl's Ankara 365 AVM Açılış Partisi

Herkese selam =)

Yaklaşık 1 ay önce Ankara'da ikinci şubesini 365 AVM de açan Kiehls 22 Kasım 2014 de açılış partisine bizleri davet etti :)Biz de Ankara Blog yazarları olarak oradaydık =)


Kiehls hakkında daha önce bilgilendirme yazmıştım okumak için tıktık =)


Nasıl sevindim anlatamam 365 e açılmalarına.Çünkü Armada daha ters düşüyordu bana pek gidemiyordum.


Mağaza girişinde bu arkadaşa bayılıyorum :D

Saat 12.00 de başlayan açılış partisine blog yazarları olarak tam vaktinde gittik =)

Kiehls 365 Avm ekibi bizi güler yüzleriyle ve  kurabiyelerle karşıladılar..



Ardından yine merak ettiğimiz ve yeni ürünleri yerinde inceleme imkanı bulduk =)




Yeni çıkan göz çevresi serumu ve  kremi kaz ayakları oluşumunu ve göz altı çizgilerinin görünümünü azaltmayı vaad ediyor =)


Vücut bakımı standı =)Argan içerikli vücut losyonunu şiddetle tavsiye ediyorum özelllikle kışın çok kuruyan ciltler için =)



Saç bakımı ve erkek bakım bölümü =)
Saç için de sizlere tavsiyem yine bayılarak kullandığım Arganlı saç kremi. Kesinlikle harika..


Mağazadan görüntüler =)






Çok güzel ve uygun fiyatlı setler oluşturmuşlar gittiğinizde mutlaka göz atın =)



Didem hanım bizlerle yakından ilgilendi cilt testi  yaptı ve  cildimizin nem dengesini ölçtü =)

Bu aralar başa çıkamadığım kuru dudaklarım için ise lipbalm önerdi ve tabiki aldım =)

Yine önerdiği ürünlerin testerlarını da aldım Kiehls in en sevdiğim yönü ürünlerini  deneme imkanı sunması =)



En çok ilgimi çeken ise bu avokadolu göz çevresi kremi oldu =)





Veee  bizzzz :D Blogcanlarla poz vermeden ayrılmayız oradan :D



Ne kadar hızlıyım değil mi gününde yazdım hemen ne yaşandıysa :D
 Zaten yoğun olan tempom beni yeterince zorluyor üstüne 1 aydır atlatamadığım hastalık var ://   Ve şu önümüzdeki 15 gün daha ağır bir bir tempo beni bekliyor =)Artık taslak postlarla idare edeceksiniz blogcanlarım  :=)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın =)
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ne güzel bir etkinlik olmuş ordaki herkese selam ama ama ama ben çok kıskanıyorum Mersin'de de etkinlik olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de duydukça üzülüyorum böyle :(İnşallah olur orada da =)

      Sil
  2. etkinlik şahane olmuş gerçekten kiehls çok güzel bir marka ayyh keşke ankara da olsam dedim bir an ya :)

    YanıtlaSil
  3. Seda bravo hemen yazmışsın valla :) Darısı bizim başımıza :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecbur yazdım zaman sıkıntım büyük yahu bu aralar :D Haydi darısı size :D

      Sil
  4. Ne güzel bir gündü :) kreme bayıldım

    YanıtlaSil
  5. bu ne hız...resmimiz harika çıkmış çaldım hemen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperiz gerçekten! :)
      Seda bence de maşallah hızına bu arada :)

      Sil
    2. çal canım dükkan senin :D

      Sil
  6. Valla sıcağı sıcağına yazdım etkinlik sınavlar yoğunum en iyisi yazayım kurtulayım dedim :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP