Yaz Favorileri Bölüm 2 ;Makyaj

Herkese selam :=)
 Pazar akşamı postuyla birlikteyiz =) Geç kalınmış bir yazı olan yaz makyaj favorilerimi sizinle paylaşmaya geldim =)

Cilt favorilerim için buraya tıktık =)

İlk olarak ten grubu ile başlayalım..

 Yaz mevsiminde hafif yapılı ürünler tercih etmeliyiz artık bunu hepimiz biliyoruz sanıyorum =) 
Ben de yazları çok fazla makyaj yapmamayı tercih etmekle beraber hafif yapıda ürünler tercih ediyorum özellikle ten grubunda..
Bu yaz favori ten ürünlerim Balm Shelter, Limonian High End Touch BB Krem -Fondöten ve Oriflame BB krem oldu.. Her biri hem hafif yapılı hem de kapatıcılık konusunda ortanın üstündeler =)

Hepsinin yazıları blogda da mevcut zaten :)

Pudra olarak vazgeçmem yine sevmekten dediğim Rimmel London Stay Matte pudram parlama karşıtı ve gün boyu sabitleyici özelliği ile yaz boyun yine benimleydi =)

The Balm Balm jovi paletindeki disco disco (mary lou olur kendisi ) ve pop pop (frat boy allık )
disco disco aydınlatıcı yani luminizer olarak hereks gibi benim de favorim, Pop pop ise tipik bir yaz allığı zaten..

Bu palet sayesinde evdeki çoğu allık açılmayı bekliyor  :D

Paletteki farları da göz makyajımda sıklıkla kullandığım doğrudur :D (Açık tonlarını )



Gelelim dudak ürünlerine ;



Yaz ayları cıvıl cıvıl renkler demek :)
Dudaklar da haliyle mercan pembe şeftali tonlarıyla tanışıyor :)
Resimde gördüğünüz ürünler soldan sağa NYC lipbalm, Essence ruj glow glow neon!, Essence ruj no 01 coral calling, Maybelline Baby Lips Cherry Me , Maybelline ruj Coral Tonic, Flormar LF ruj no 33,Flormar ruj  D37,Farmasi ruj no 23, Oriflame very me ıncredi balm, Nivea Fruit shine  Strawberry, Catherine Arley lipgloss no 106, oriflame tender care lipbalm, Farmasi lipgloss no 06..


Bir çoğunun ayrıntılı yazıları blogda mevcut.. Olmayanlar tabiki yazılacak =)



Göz grubu ;

Bana göre  benim makyajımda yaza damgasını vuran seri Oriflame the one serisi ! Rimeli ve krem farları (  Beige Pearl ve rose gold ) göz makyajımda vazgeçilmez üçlüm oldular..

Golden rose keçe uçlu eyeliner , flormar dipliner ,farmasi eyeliner ,maybelline jel eyeliner,catherine arley waterproff maskara  aynı şekilde yaz favorilerim arasında yerini aldı =)
Essence long lasting göz kalemi ve far bazı da severek kullandığım yaz göz makyaj ürünlerimdi..


Maybelline krem far (pink gold )  ve the balm tekli far (luscious lani) ayrı ayrı severek kullandığım iki yaz farı olmayı başardılar..

Flormarın bu far paletindeki pembe beyaz ve açık mavi tonları da sıklıkla kulandım =)

Aslında dah fazla favori ürünüm var ama eleyerek bu kadara indirgedim :)

Sizlerin favori yaz makyaj ürünleriniz neler ?

Ben şimdiden yazı özledim..
Postumu da ilk defa bir şarkıyla sonlandırıyorum.. :D

Sevgiyle kalın..
Seda
xoxo




Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP