Rimmel London Wonder'full Argan Yağı İçeren Maskara-001 Black

Herkese selamlar =)

Günün konuğu artık her birinizin Watsonlarda satılıyor olduğunu bildiği Rimmel London markasının argan yağlı maskarası =)




Söylemeden edemeyeceğim şu ambalaj renginin güzelliğine bakınız =))

Her zamanki gibi şıklıkta üzerine yok =)





Yaklaşık olarak 1,5 aydır düzenli kullandığım bir ürün olduğu için artık yazma zamanım geldi diye düşündüm..

Peki maskarayla aram nasıl?

Acaba beni tatmin  etti mi ?

Benim maskara seçimim genellikle böyle esnek ve iri fırçalar şeklinde olmuştur. Çünkü bana göre maskaranın kirpiklerime vereceği hacim oldukça önemli.


Bu iri fırça sayesinde tek kat uygulamada  bile ;
-Kirpiklerimi uzun görünüyor
-Siyahlığını verme konusunda oldukça başarılı..
-Kirpikleri tararcasına tek tek ayırmada başarılı =)

Hemen bir tek kat fotoğrafı gelsin =)





-Alt kirpik uygulaması biraz sıkıntılı kızlar.Fırçanın büyüklüğünden kaynaklı bir durum olsa gerek. (Ya da benim beceriksizliğim bilemedim :D )


Gel gelelim bence 2 kat uygulama yeterli..
Neden derseniz şu yüzden ,


3. katta yer yer topaklanmalarla karşılaşabilirsiniz :) Kapasite olarak 2. katta zaten doğal hoş bir görünüm elde ediyorsunuz :) 3. katı uygulamak gereksiz =)



-Maskaranın dökülme ve akma sorunu yok. Sürüldüğü gibi kalıyor kendisi =)


Argan meselesine değinelim biraz da..

Düzenli kullanımda  argan yağı sayesinde kirpiklere bakım yaptığını vaad eden maskaramız ,  kullandığım süre boyunca kirpiklerimde dökülme yapmadı. Kirpiklerin uzadı mı beslendi mi diye sorarsanız, ben çok fazla bir fark görmedim. Ama dökülme yapmaması belki de dolaylı yoldan beslediğinin işaretidir diye düşünüyorum =)


Ürünün fiyatı 20 TL.
Watsons karttan çıkan indirim kuponuyla 16-17 TL arasında bir fiyata düşüyor =)

Günlük makyajınızda rahatlıkla kullanacağınızı düşündüğüm bu maskarayı ben sevdim,sanıyorum ki sizler de beğenirsiniz =)


Bir sonraki posta kadar esen kalın ve  Melodiyle düzenlediğimiz  çekilişimize katılmayı unutmayın =) 

Sevgiler,Seda

Yorumlar

  1. Bu rimeli çok duydum tatlım ve rimellerim bitince sanırım alıcam valla artık merak ediyorum :)
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP