Ağustos Bitenler /Çöpe Gidenler

Herkese merhaba..

Bir bitenler çöpe gidenler yazısıyla daha birlikteyiz =)

Dolu dolu bir bitenler yazısı :D

 İlk partiyle başlayalım  ;



 1 numara :Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi Şampuan ;Başlarda saçlarımı yumuşacık yapmış olsa da sonraları aşırı yağlandırması  ve keçeleştirmesi sebebiyle bir daha alınmayacaklar arasına girdi..


2 numara :Taft Saç Köpüğü ; Şekillendirme işlevi oldukça güzel tekrardan alabilirim..

3 numara :Watsons Duş Jeli ;Oyy oyy kokusuna bittiğim öldüğüm şey seni :D tabi ki yeniden alınacak..


4 numara:Gliss Sıvı Saç Kremi ; Saçları rahatça tarayabilir ve yumuşacık olduklarını hissedebilirsiniz güzel bir saç bakım spreyi yenisi ev stoğu bitince alınabilir =)



5 numara :Gülşah Asetonsuz Oje Temizleyici ;Ojeyi gerçekten iyi temizliyor ve tırnağı kurutmuyor yeniden alınabilir =)
6 numara :Rexona Duş Ferahlığı Deodorant ;Mis kokulularımdan biri..Ok adar temiz kokuyor ki hastasıyızz :D

7 numara: Oriflame Tender Care;En sevdiğim balmlardan..O benim minik mucizem evde bolca stoklu :D

8 numara: Yves Rocher Roll On ; Çokk çokk sevdiklerimden biri daha..Bittikçe alıyorum zaten..
9 numara : Nivea Pure Nature Roll On ;Aynı serinin baka bir kokusuyla yola devam :))




 10 numara:Johansons Baby Islak Mendil ; Çok uyuşuk olduğum zamanlarda makyaj temizliği için kullanıyorum..Parfümsüz güzel bir ıslak mendil..Ama siz makyajınızı ıslak mendille temizlemeyin benim gibi tembel olmayın :D


 11 numara: Çeşitli lipglosslar (nivea ,oriflame,avon)  bozuldukları için çöpe gidiyorlar =( Çünkü yeni yeni lipgloss sürmeye başladım bir iki yeni markayla..


12 numara: Avon göz farı ve eyeliner  ;Bittiği için çöpe gidiyor nasıl severdim ama artık üretilmiyor..

13 numara:Flormar eyeliner pen ; Bittiği için çöpe gidiyor çok güzel uygulanıyor ama siyahlığı yeterli değil bana göre..

14 numara Oriflame Ruj ;Bozulmuş maalesef..
15 numara Sensetive Diş macunu ;Blog çekilişimde de yer vermiştim kendisine..Bitirdim :) Yenisi şimdilik alınmıyor çünkü evde başka stoklar var :D

16 numara Avon krem göz far paleti ;Fii tarihinden kalmış yarısı kullanılmış çöpün yolunu tuttu o da :=)
17 Çeşitli markaların rujları (Flormar-Avon-Oriflame ) Bitmişler.. nasıl mutluyum bu kadar çok ruj bitmiş :D

18 numara Oriflame Kajal Göz Kalemi Ucunu kırdım ve kullanılamaz halde  olduğu için yolcu..

19 numara Avon Makyaj Temizleyici ;Hiç sevmedim vıcık vıcık yağlı hissini.. Ve de yıkanmak zorunda oluşunu..
20 numara Menekşe Yağı ;Tırnaklar için besleyici bir yağ bununla ilgili bir yazı gelecek ilerleyen dönemde :D



Ayy benim bitenlerim böyleydi yoruldum yazarken :D

ne diyoruz gelsin yeniler :D
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın =)

Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP