Tony Guy Deniz Tuzu Etkili - Sea Salt Sprey- Deniz Dalgalarının Etkisini Saçlarınızda Hissedin =)

Herkese selam :))



Haftanın ilk gününde sizlere sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum ...

Birçok blogger arkadaşta görüp merak ettiğim ve ilk olarak mini boyuyla tanıştığım Toni Guy Sea Salt saç spreyini konuğumuz..


Ürüne her ürüne yaptığım gibi ön yargılı davrandım :D Küçük boyunu (75 ml ) olanı aldım..

Çünkü benim saçlarım aşırı dalgalı zaten.. Hem de kabaran cinsten aşırı dalgalı.. Bonus diye tabir edilenden..


İlk kullandığım gün önce kokusuna sonra işlevine hayran kaldım..
Saçlarımı ağırlaştırmadan şekillendirdi,şeklini sabitledi.. Tıpkı denizden çıkmış da denizin dalgasını almışcasına bir hal aldılar..
Annem çok hoşlandı saçlarımın yeni halinden zira evde saçlarımı deli gibi tepeden toplar öyle gezerim :D 

Nasıl kullanmalıyız ??


Banyo sonrası havluyla ıslağını aldığınız saçınıza spreyi uygulayın.. Başınızı aşağı eğip elleriniz yardımıyla şekillendirin.. Yada nemliyken örebilrisinz saçlarınızı.. İki yolla da oluyor =)
İsterseniz kuru saça da uygulayabilirsiniz ama benim tercihim nemli saçtan yana..
Saçlarıma verdiği hacim ve dolgun görünümü çok sevdim..


Saçımı sertleştirdi mi ?


Pek bir sertleşme ya da kuruluk olmadı..



Saçlarımdaki etkisi (az sıkılmış haliyle ) böyle oldu ..

Nereden ulaşabilirim derseniz..


Tüm yetkili Toni Guy kuaförlerden
Watsons Mağazalarından (Kartla birlikte verilen kuponla büyük boyunu 10 TL indirimle alabilrsiniz.. )
Gratis-Rossmann ve  parfümerilerden edinebilirsiniz..

Büyük boyu (200 ml ) 35 TL
Küçük boyu (75 ml ) 16 TL..


Bir daha alır mıyım ??

Kesinlikle alırım :))

Sizler ürünü kullandınız mı ?Gözlemleriniz neler ??


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın ..

Seda
xoxo

Yorumlar

  1. benim saçlarımda kıvırcık ama kabarık değil fazla bu ürünü de almak istiyordum zaten fakat kullanan herkes dalgalı oluyor sıktıktan bir süre diyince almaktan kaçtım :D ama küçük boyunu alıp denemekle başlayabilirim güle güle kullan şekerim :* öptüm çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet küçük boyunu alıp deneyebilirsin en azından sakinleştiriyor saçları :D Ben de öptüm kocaman :*

      Sil
  2. Bu ürünü merak edip alamadıktan sonra kendi karışımımı hazırlamıştım.
    Çok güzel bir ürüne benziyor ve en iyi sonuç dalgalı saçlarda oluyor bence .
    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. tatlım ürünü severek kullanıyorum bende yarattığı doğal dalga ve kokusu hoş.Yalnız saçları biraz sertleştiriyor.Benim gözlemlerim böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç kişide de okudum tatlım saçları sertleştirdiğini ama benim saçlarda öyle bir problem yaratmadı ilginç :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP