MAC Snob Lipstick

Herkese merhaba :) 


Bugünün konuğu M.A.C. rujlarından Snob..






Ruj mavi alt tonlu içerisinde azıcık da lilalık barındıran hoş bir pembe.. 

Ruj Satin yapıda ama  mat duruyor :D Dudak çizgilerini belli etmiyor ve en güzel yanı dudağı kurutmuyor olması..
Dokusu yumuşak bir ruj Snob.

Hani ' Barbie pembesi 'derler ya işte rengini en güzel betimleyeceğim cümle bu olmalı :D

M.A.C. rujların pigmentasyon ve kalıcılıkları konusuna değinmek istemiyorum çünkü verilen her kuruşu hak ettiklerini  düşünüyorum artık :D (Önceden ön yargılıydı :P )

Snob tam bir yaz ruju ama denemeden almamanızı tavsiye ederim çünkü iddialı bir renk ve herkeste aynı sonuncu vermeyebilir..
Görünüm ;



Snob'a yakın zamanda bir kardeş gelecek :D
Kendisini benim için üretilmiş en güzel pembe ruj ilan ediyorumm! :)

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın =)
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Zor bir renk ben cesaret edemem sanırım:))

    YanıtlaSil
  2. evet kesinlikle almadan denenmesi gereken bir renk =)

    YanıtlaSil
  3. yaza yakışır bir renk güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yazi olmus. Rujun daha cok acik tene yakisacagi düsüncesindeyim, esmer tende donuk durabilir :). Bloguma beklerim.
    http://eylemdelacroix.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP