Farmasi Eyelinerlar(Deeplook-black/metallic 08 )

Herkese merhaba :))

Bugünün konukları Farmasi eye linerlar :)

Farmasiden gelen paketimde 2 adet eyeliner vardı =) Birisi deeplokk serisinden siyah diğeri ise metallic seriden 08 numaralı mavi metalik eyeliner..

Önce siyah olandan bahsedelim =)) 




Simsiyah bir ambalaj içerisinde sunulmuş ürünümüz katalogda deep look eyeliner kategorisinde satılıyor =)


Fırçasını sevdim. Ürünün yapısı da gayet başarılı. Verdiği siyahlık benim için ideal..
Aynı zamanda uyguladıktan kısa süre sonra kuruyor olması da hoşuma gitti..


Fırçasının yakından görünümü..




Uygulanmış halleri..

Kalıcılığını da sevdim.. Sabahtan akşama kadar göz pınarlarına yakın yerler dışında çok dağılma bozulma yapmadı..

Elde uygulanmış hali..



Siyah olanı benden geçer not aldı :) Katalogda şu an 8.25 TL..

Buradan inceleyebilirsiniz.. 


Peki ya metallic mavi ?

 Metallic eyeliner genelde tercihim değildir çünkü sürerken yaşadığım cinnet nöbetleri almamı hep engellemiştir :D Topaklanma sorunu var maalesef çoğunda..Gel gelelim Farmaside de birazcık yaşadım bu sorunu..
Önceden tecrübeli olduğumdan altına saks mavisi renkte göz kalemi uyguladım..
Böylelikle topaklanma sorunu sıfıra indi ve rahatça ürünü geçtim..
Rengi çok hoş..Özellikle kahverengi gözde patlar =))


Gözde uygulanmış hali..

Bu da elde görünümü..


Katalogda şu anda 7.99 TL..


Sizler Farmasi eyelinerlarını denediniz mi ?Ne düşünüyorsunuz ? :))


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :))

Seda
xoxo


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP