Denizshares Kuğulupark Buluşmasından Detaylarr =)

Herkese merhaba :
12 Ağustos Salı günü severek takip ettiğim Youtuber ve Blogger Deniz  Ankara Kuğuluparkta bir buluşma düzenledi..

Kendisinin vloglarına bayılıyorum.. Geleceğini öğrendiğimde çok mutlu oldum ve tanışma fırsatını yakaladım kendisiyle =)


Videolarında nasılsa aynı Deniz.. Hayat dolu eğlenceli ve bir o kadar da samimi.. Gelen herkesle tek tek ilgilenip sohbet etti.. 

Hatta duygusal anlar yaşandı gözleri doldu :)


Deniz o kadar tatlı ki başka bir planım vardı erken ayrıldım ama  iptal oldu ve geri döndüm kuğulu kafede vakit geçirdik hep birlikte :D

Bu arada Nihanla Makyaj ,Sevgi Abla, İnstablogger Hilal (instagramda pembeningücü ) ve Ege Tunca ile de tanıştık.. 
İyi oldu :))

Şimdi buluşmamızdan karelerle baş başa bırakayım sizleri=))



Deniz ve eşi Göktürk =)

Çok tatlı bir çift maşallah enerjileri harika :D





En sağda sonunda tanıştığım Nihan :) (Nihanla Makyaj )

Deniz bolca vlog çekti içinde bizler de varız yakında youtube kanalında bulabilirsiniz :)))

Ben,Deniz ve Hilal :))





:))



Çok güzel bir gündü gerçekten ..Denizle tanıştığıma çok memnun oldum.. Tabiii Sevgi Abla,Hilal,Nihan ve Egeyle de.. =))


Denizin kanalına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz .

Bu arada yarın yani cumartesi günü Göksuparkta bir buluşma daha var gitme fırsatı olanlar gitsin ben gidemiyorum :(( Aynı zamanda piknik organizasyonu olacak =))


Sevgiyle kalın :=)

Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP