Çantamda Neler Var ??

Herkese merhaba :)) 
Geçtiğimiz hafta Sevgili Mehtap'ın(my little maskara )blogunun  konuğu bendim =)
Çantamda neler olduğundan  bahsettim:)) Burada sizlerle de paylaşmak istedim bakalım karıştıralım birazcık ne var ne yok :D

Öncelikle kocaman çantalardan hoşlandığımı belirtmeliyim..
Bakınız burada :D

 Kendisini Matmazelden aldım =))


Öncelikle çantamın olmazsa olmaz 2 şeyi cüzdan ve makyaj çantası !

Üstteki makyaj çantam Avondan almıştım =)
Alttaki de cüzdanım =)

Bu kadar büyük çantanın içine başka ne dolduruyorsun derseniz elbette kişisel bakım ürünleri..

Avon vücut spreyi bir vücut spreyi delisi olarak daima çantamdadır =)
El kremim Niveadan besleyici bakım kremi =)
Olmazsa olmazlarımdan biri de büyük boy ıslak mendil..Tercihim Johnsons Baby..
Yine güneş alerjisi sebebiyle çantamdan ayırmadığım SebaMed güneş Kremim var çantamın içinde =)
Vichy Termal Su yaz aylarında ferahlamak cildimi sakinleştirmek adına kullandığım bir ürün çantamda sürekli taşırım =)


Kişisel bakım dışında mutlaka çantamda olanlar..
-Aynam
-Flash belleğim
-Not defterim
-MP3 çalarım
-Parfüm (The Body Shop )
-Ve serinlemek için mini bir pervane :D


Uzun seyahatler dışında kalabalık makyaj çantasından hiç hoşlanmam..
Gördüğünüz gibi sadece birkaç parça makyaj çantam ve günlük kullanımım için yeter de artar :))

Telefonum ve gözlüğüm çantanın içinde durmaz :D Telefon elimde gözlüğüm gözümdedir genellikle =)

Benim çantamın içindekiler böyleydi :))
Mehtaba beni konuk ettiği için teşekkür ederim =)
Bana ulaşmak isterseniz sosyal medyada  hesaplarım :
 Hepinize sevgiler.. :)

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş :) Bu yazıları çok seviyorum çanta karıştırmak normalde ayıp olsa da bu şekilde güzel oluyor hhihih :D

    YanıtlaSil
  2. Evet bu şekilde karıştırmak oldukça eğlenceli oluyor :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP