Gratis Bayram İndirimi Alışverişi

Herkese merhaba..
Sonunda bayram indirimi geldi ve alışverişler yapılmaya başlandı..

Kozmetik diyetinde olan ben deniz diyetimi birkaç parça The Balmla bozdum :))

Çok mutluyum çünkü o uzun zamandır aradığım şeyi buldum sonunda :D


 Tam 2 Otobüs değiştirerek Ankara Tunalı Hilmi Gratise M.A.C. Yves Rocher ve TBS gibi sevdiğim mağazaların önünden koşarcasına geldim ve sonunda onlara kavuştum :D Neler mi ??İşte bunlar =)
2 The Balm Far Bazı aylardır arıyordum bulmuşken yedekledim :))
ikisi 32 liraya geldi %50 indirimle...


Balm Vovage Palet indirimle 46,25 TL ye geldi :))
Başka bir şey alma ihtiyacı hissetmedim şu far bazını buldum ya :D

Bakalım bir kez daha giderim belki işim belli olmaz :))

Sizler indirimden ne /neler aldınız ?

Sevgiyle kalın..
Seda...

Yorumlar

  1. Güle güle kullan hepsini tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi gözün aydın canım:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. The Balm indirimi kaçmazdı gerçekten çok iyi yapmışsın, ben de bişeyler aldım, birazdan yazıcam :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de güzel günlerde kullan aldıklarını cnm =)

      Sil
  4. güle güle kullan umarım indirim bitmeden bende uğrayabilirim (:

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim The Balmlardan almışsın :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Çok iyi yapmışsın bulundugum yerde gratis yok çok üzülüyorum bu indirimden faydalanamayacağıma :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of ya her yerde olsa keşke üzülüyorum böyle duyunca :/

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP