22 Temmuz 2014 Salı

DIY:Ev Yapımı Dudak Peelingi

Herkese merhaba :)

Bugün blogda kendin yap dudak peelingi üreteceğiz :)
Nasıl yapıyoruz hep birlikte göz atalım =)

Öncelikle ihtiyaç duyacağımız malzemeler ;
Minik cam bir kap
Tahta Spatula
Toz şeker
Bal
Vazelin


Ben az miktarda yapma taraftarıyım taze taze kullanmayı seviyorum böyle şeyleri..

O nedenle minik ikea sosluklarının içine ekliyorum malzemeleri :=)

bakınız böyle minik minik :)) (görsel google.com dan alıntıdır.. )





Miktar belirtmek gerekirse ben çay kaşığı kullanıyorum.

1 çay kaşığı toz şeker (görsel alıntı )



1 çay kaşığı bal (görsel alıntı )


1 çay kaşığı vazelin



Belirttiğim ölçüde malzemeyi küçük sosluğumuza ekleyip tahta spatulayla karıştırıyoruz =)

Bekletmemeyi tercih ediyorum çünkü şekerin erimemesi gerekiyor..
Dudağa nazik hareketlerle karışımdan uygulayıp ardından lip balmınızı uygulayabilirsiniz..

İşte size yumuşacık  pürüzsüz dudaklar..


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın..

Seda
xoxo

2 yorum:

  1. vaselin yerine türk kahvesi ile yapın şekeri eritmiyor ben hep öyle yapıyorum:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bir de öyle deneyim teşekkür ederim =))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...