Bir Güvercinin Büyüme Evreleri :) Miniğimle Tanışın =))

Herkese merhaba :)
Telefonumdan kaynaklı bir sorun olduğundan instagram günlüğüne bir süre ara veriyorum..
Onun yerine sizinle tanıştırmak istediğim şeker mi şeker biri var :))


İnstadan takip edenler bilirler geçen ay güvercin bizim balkona yumurtladı 2 tane..

Yaklaşık 1 hafta önce yumurtalardan biri kırıldı ve içinden bu güzellik çıktı :)
Bana da onun gelişimini gün gün fotolayıp bu mucize şeyin büyümesine tanıklık etmek nasip oldu :)


 Bakın miniğime ne kadar tatlı <3
  O kadar hızla gelişiyor ve büyüyor ki..





 2. yumurta hala kırılmadı sanıyorum kardeşi doğmayacak..

Miniğin adını ne koyalım diye çok düşündük ve tepesindeki sarı tüyler Barney Moloztaşı anımsattı bana :D
Ben de adını Barney koydum :D



Gün geçtikçe tüyleri siyahlaşmaya ve çoğalmaya başladı...

1. haftası geride kaldı umarım sağlıkla büyümeye devam eder çok alıştım kendisine :))

Barney in gelişimini yazmaya devam edeceğim dostlar =)
Sevgiler...

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP