Barney Uçuyor.. Her Veda Hüzünlüdür..

Herkese selam =)
Benim miniğim artık uçuyor.. Kocaman oldu  :)
Gün içinde uçuyorr geziyor geri gelip kafesinin üzerinde böyle oturuyor bakışıyoruz kendisiyle..


Poz vermeye alıştırdım hayvancağızı :D


Besili bir güvercin oldu çıktı =)

Bazen yaramazlık yapıyor bir bakıyorum eve girmiş :D

Yakalandığı andaki pozu da böyle =)

Hayatımın en keyifli 1,5 ayını geçirdim onun gelişimini takip ederken..
Aklıma Rio filmi geliyor onu görünce :) Sanki aramızda bir bağ oluştu onunla.

Vedalar hüzünlüdür.. Belki bir daha asla göremeyeceğim onu. Ya da arada bir ziyaretime gelecek bilemiyorum :) Keşke bu kadar bağlanmasaydım diyorum kendime.. özleyeceğim biliyorum :))


Hayvan sevgimi pekiştirdiğin için,gelişimini takip etmeme izin verdiğin için bir kez daha teşekkürler miniğim :)
Bunu yazarken ağlıyorum evet ama hem sevinç hem üzüntüden duygular karmakarışık =)

Umarım bir hayvanın büyüme evresine tanıklık etme şansınız olur :)
Benimle birlikte Barney'e veda ediyorsunuz.. Siz istediniz ben yazdım Barney'in maceralarını =)
Kim bilir belki yine bir güvercin yumurtlar yine bir minik olur balkonda =)

Artık pazarları  instagram günlüğü ile devam edeceğiz..
Hayvanları çok sevin,koruyun onları..

Sevgiler
Seda
Hayvanları çok seven bir kız =)

Yorumlar

  1. elveda barney , seni takip etmeyi sevmiştim :(

    YanıtlaSil
  2. ne güzel büyütmüşsün
    kendi ayakları üzerinde durma vakti gelmiş
    onların her biri evlat
    insanlar hayvan beslemeyerek hiçbirine yardım etmeyerek aslında çok şey kaçırıyor
    öyle güzel huzur ki evlat sevgisiyle aynı

    YanıtlaSil
  3. çok sevimliymiş barney,oyyy
    hayvanlara ilgi insanlara ilgiden daha önemli diye düşünüyorum
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle .Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum =)

      Sil
  4. Ahh minik Barney nasıl da büyüdü çabucak :)) Zaman hızla geçti.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP