Tek Kelime Cevap :)

Tek kelime cevap :)

                                                                            
  Güzel bir hafta diliyorum herkese... Tagleri çok severim eğlenerek cevaplarım her seferinde :D Sevgili Tuğba beni taglemiş cevaplamaya başlıyorum o halde :))

1.Telefonun nerede?
-Her an elimde :D
2.Partnerin?
Aranıyor :D
3.Saçların?
Şu an kahve ama kumral oluyor bugün :)
4.Annen?
Nefesim
5.Baban?
ilk aşkım :)
6.En sevdiğin eşya?
ojelerim
7.Son gece gördüğün rüya?
TRT de staj yapıyordum rüyamda gerçek olur inş :)
8.Hayalindeki araba?
Kırmızı mini cooper
9.İçinde bulunduğun oda?
benim için huzur..
10.Korkun?
Örümceklerr
11.On sene içinde ne olmak istiyorsun?
kariyer sahibi bir iş kadını ve iyi bir anne :D
12.Sen ne değilsin?
kinci değilim :=)
13.En son yaptığın şey?
Bu mimi hazırlamak ve maillere cevap yazmak :)
14.Üzerinde ne var?
Ev haliyle pembe pijamalarım parmak arası terliklerr :))
15.Senin hayatın?
Monoton
16.Moralin?
eh işte yerinde diyelim yerinde olsun :)
17.Şuan ne düşünüyorsun?
Finallerimi :/
18.Senin bilgisayarın?
Samsung
19.Bira?
Gündüzleri aramın iyi olmadığı göbek yapan içecek :D
20.Aşk?
Yanlış zaman yanlış insan :D


Benim cevaplar böyleydi :) 

Yapmak isteyen herkesi mimliyorum :* Öpücükler...

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP