İnstagramda Oje Canavarı #11

Herkese merhaba ve mutlu pazarlar =)
Haftanın instagram paylaşımları ile beraberiz =) beni takip etmek isterseniz instagram adresim tıklayın =) 






 @oriflame #theone maskara biri bana biri annecigime ..3 tanesi de yolda :-):-) yazıları yakındır ;-)@oriflameturkiye seri yıkıliyor :-)


 bu ikiliyi 9,90 a aldım adeseden :-) tam boy kolonya hediyeli #johnsonsbaby <3 <3







 @watsonsturkiye yeni vaseline jel ilgimi çekti :-) üstelik watsonslarda 2 ürün alana Elele dergisi hediye !#vaseline #jel #watsonstr #blogger #skincare#ankaralıbloggerlar #followme


milly mi vanilly mi ? benim tercihim milly :-)@thebalm_cosmetics #balmjovi #thebalmcosmetic
 ibret olsun diye paylasiyorum :-D eyeliner surememek böyle bir şey.. :-D


@yvesrocherturkiye cilt bakım rutini 1. yazısı blogda :-)

 günaydın ve de hayırlı cumalar ^_^

aşk <3 :-) #favoriaydinlaticim #thebalm #makyaj#luminizer #gununmakyaji #makeupoftheday#bbloggers #makyajblogu #makeupblogger#followme #ankarabloggers #turkishbloggers


günün makyaj yardımcıları ^_^



paşa iyi geceler diler :-* :-)
 @kozmetiksihirim biraz gec oldu ama :-) #favorikitabım


L'oreal Paris Mega Volume Miss Manga maskara watsonslarda ! mayıs katalogu yıkılıyor :-):-) #watsons#watsonsturkiye #katalog #mayis #loreal #blogger#maskara #mascara #realtechniques #purebeauty

#sedadanbaharçekilişi için son 3 gün ! #cekılıs #çekiliş#cekiliszamani #çekilişvar #cekilisvar#ankarabloggers #followme

atesi 38,6 olan kız iyi geceler diler :'( hastalık sardı resmen
 annem bana oje almış :-D note cosmetic le tanıştım bugün:-) #notecosmetic #nailpolish#bestphotooftheday #bestpicoftheday#pictureoftheday #bestphoto #instagramer #instacool#instafashion #tfl #igaddict #igdaily #blogger#ankaralıbloggerlar #followme #nailpolishoftheday

 bugünkü blog konugum @oriflame den makyaj bazı :-) link ig profilimde ..
 oyyyy benim misafirlerim var :-):-)
 Ankara fırtınaya teslim ..
 #günaydın #happysunday #goodmorning #blogger#spring #ankara
 Kahve bahana sohbet şahane ❤️❤️ Ankaralı blogcanlar kaynaştık :-):-) #kahvebahane#sohbetşahane #blogger #ankarabloggers #ankara

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP