Bahar Çekilişinin Kazananııı...

Herkese merhaba  =)

Bahar çekilişini sonlandırdım ve instacanlar ve blogcanlar arasında yaşanan çekişme sonucunda kontrol ettiğim üzere geçerli katılımcı sayısı 162 oldu.. Takip edenlere takibi bırakmayanlara yürekten teşekkürler ;)

Random.org acaba hangi numarayı seçti ??


İlk talihli geri dönüş yapmadı o nedenle 119 numarayla yedek talihli olan Sevgi Demirtaş yeni kazanan sen oldun..

Tebrikler :) ojecanavari06@gmail.com a iletişim bilgilerini en kısa zamanda bekliyorum.. 

Bu çekilişi kazanamadım diye üzülenler üzülmeyin çok yakında yeni bir çekiliş başlayacakkk =)..


Sevgiler 
Seda 
xoxo

Yorumlar

  1. Harika :) Şuan çok mutluyum gercekten. Çopk teşekkur ederim. Hemen iletişim bilgilerimi gönderiyorum. :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP