Yves Rocher Sebum Fazlasını Emen Gözenekleri Sıkılaştırıcı Soyulabilen Maske

Herkese merhabaa =)
Günün konuğu Yves Rocher Sebum Fazlasını Emen Gözenekleri Sıkılaştırıcı Soyulabilen Maske..
Yves Rocher ürünleriyle aşk yaşadığımı bilmeyen yoktur herhalde :D İşte onlardan biri..




Maske sever biri olarak doğum günü kampanyasından faydalanmak için gittiğimde öneri üzerine aldım maskeyi..

Bakalım neler içeriyormuş.. 
-yeşilçay
-nane
-kaside kökü


Faydaları :
Gözenekleri sıkılaştırır,cilde matlık kazandırır,cildin yağ fazlasını emer..



Kullanımı;İnce bir tabaka halinde ürünü yüzümüze sürüp 15 dk bekleyip soyuyoruz..

Gözlemlerim..

-Cildi tahriş etmiyor
-Jel kıvamında yapısı sayesinde uygulama sırasında akma vs zorluklar yaşatmıyor
-Cilde verdiği ferahlık hissi harika..Kokusu da çok güzel..
-2 ayı aşkındır kullanıyorum ve gerçekten fazla yağları emiyor gözeneklerimi de sıkılaştırmaya başladı..


İçindekiler;



Maskenin fiyatı 29,90 . İndirim dönemlerinde daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz..
Ben çok severek kullanıyorum :)

Aranızda ürünü kullanan ve bana önerebileceğiniz başka soyulan maske önerileri var mı kızlar :))
Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın ..
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP