Starbucks Ankamall Sürprizi :Kahve Etkinliği :))

Herkese merhaba :))

Cumartesi günkü TBS etkinliği sonrası hemen bitişiğindeki Starbucks biz Ankaralı Bloggerlara güzel bir sürpriz yaparak kahve etkinliği düzenledi :))

Şeker mi şeker  Starbucks çalışanı Hande bizimle çok güzel ilgilendi..
Hande bizlere Starbucks hakkında bilgiler sundu. Tarihçesini ve sosyal sorumluluk projelerini anlattıı..

Meğer Starbucks sadece kahve üzerine kurulu bir yer değilmiş..
Starbucks adını Moby Dick'teki Starbuck isimli karakterden almış ve amblemi deniz kızı simgesiymiş..


Ve nisan ayına özel satışa sundukları gelirinin Tohum Otizm Vakfına bağışlanan kahve satışa sunulmuşş..
Şehrinizdeki Starbuckstan satın alabilir ve Otizmli çocuklara ufak da olsa destek olabilirsiniz.


                                                  Starbucks ın nefis ikramları..

Vee çok ilginç bir tadım bir testi yaptık hep beraber.
Kahvenin yanında yediğiniz pastanın uyumlu olup olmadığını anlamaya çalıştık :)
Her birimiz pastadan bir lokma ağzımıza alıp çiğneyip ama yutmadan birer yudum kahve aldık.Eğer kahvenin tadı damağınızdaysa yediğiniz pasta kahveyle uyumlu demekmiş eğer kahve tadı yok ise uyumsuzmuş :) Çok ilginç bir deneyim oldu benim için :)

Güzel ekibiyle bizi ağırlayan Starbucks Ankamall ekibine çok teşekkürler :=))



Hee bu arada fotograflar çalıntıdır :D Sarjım bittiğinden dolayı çekim yapamadım ve bu iki güzel kızın blogundan arakladım :D


Sevgiyle kalın:))
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP