Gerginim.. Gerginsin.. Gerginiz..

 Selam kızlar =)

Herkeste bir kızgınlık sinirlilik gerginlik söz konusu..
Neden mi ?
İşte suçlu burada =)
Malumunuz ay dolunay evresinde..
Üstelik yarın tam ay tutulması yaşanacak...Diğer bir ismiyle Kanlı Ay tutulması..
Ne kadar ürpertici değil mi :O
TS ile 08,58 de başlayacak ay tutulması maalesef ülkemizde izlenemeyecek ..
Tutulma esnasında tam olarak kaybolmayan Ay, koyu kızıl bir renge bürünecek. Bu durum, tutulma olayı esnasında Dünya’dan yansıyan Güneş ışınlarının Ay’ın üzerine düşmeye devam etmesi ile açıklanıyor.


En güzel Kuzey Amerikada izlenebilecekmiş..

Umarım çok fazla etkilenmeyiz =))
Bu tür Doğa olaylarını ilgiyle takip ederim sizlerle de paylaşmak istedim =)
Göremesek de akşam haberlerde seyrederiz napalım =)

Seda 
xoxo

Yorumlar

  1. Vallah ben biliyordum .Kesin bir sorun var gezegenlerle alakalı birşey demiştim. Şuradaki yazımdada dile getirmiştim zaten :)) http://gulumseyuzume.blogspot.com.tr/2014/04/mars-venuse-mi-girdi-yoksa-neptun-mu.html

    YanıtlaSil
  2. aynen gerginlik tavan yaptı meğer suçlusu tutulmaymış =))

    YanıtlaSil
  3. Terazi burcunu da çok etkileyecekmiş ama şuanlık hiç gergin felan hissetmiyorum kendimi aksine gayet keyfim yerinde :)

    YanıtlaSil
  4. Pardon bugün olan kızıl ay tutulması hiç etkilemedi aksine çok mutluydum bugün :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP