Flormar Passionate Dots Serisi Alışverişim

Herkese merhaba :)

Bugünkü konuğumuz Flormardan :) 
İnstagram ve de bloglar bas bas bağırdı Passionate Dots serisinde %50 indirim var koşunn diye..E tabi Seda durur mu :D
 Kozmetik diyetinde olan Blogger ın içler acısı hali :(
Yanıma sadece 20 TL alıp Antares Flormar mağazasına gittim ki tüm seriyi satın almayayım :D
Diğer ürünlerde gözüm kaldı itiraf ediyorum..Ama asıl alışverişimi Mayısta yapmayı planlıyorum bu sıralar kendimi tutuyorum kızlar :)

Neyse .. Ne aldığımı şöyle göstereyim sizlere...

Öncelikle belirtmeliyim ki serinin ambalajlarına hayranım o kadar ciciler ki..

Puantiyeli ambalajları bence albenisini arttırıyor ürünlerin :)


Aldığım paletin numarası PD42..


8 güzel renkten oluşuyor palet..
Üst sıraya ayrıca bayıldığımı söylemeliyim :))

Flashlı görünüm ;



 Görüldüğü gibi paletteki renkler sedefli
Gramajları oldukça iyi toplam 20gr
Pigmentasyonlarını da başarılı buldum 
Bir de far bazı kullanırsanız tadından yenmezler :)

Mavi tonları ve pembe yaz boyunca rahatlıkla kullanabileceğim tonlar :)
Sürüldüklerinde yumuşak bir görüntü bırakıyorlar..



Ve içerik ;



Paletin fiyatı 13.75 TL 
Bence  bu renk tonlarını seviyorsanız kaçırmayın..
flormar internet sitesinden online sipariş verebilirsiniz :)

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :*
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP