Avon Color Style Mini Ruj Violet Romence

Herkese merhaba..
Hafta ortasına geldik bile sanıyorum zaman sandığımızdan da çabuk akıp gidiyor :)) 
Bugünkü konuğumuz Avondan mini mini bir ruj :)
Daha önce başka bir rengini yazmıştım buradan bakabilirsiniz..
Rujumuzun gramajı normal bir rujla aynı..
Ama ambalajı minnacık cüzdana at çık cinsinden :)
Çok seviyorum minik siyah ambalajını..






Rujun rengi tatlı bir mor :)
Azıcık pembeye de açlıyor diyebilirim :)

Hafif sedefli bir  ruj.

 yapısı yumuşak, kalıcılığı bana göre idare eder ,sürümü rahat bir ruj.
Tek katta istediğiniz rengi elde edebilirsiniz..

Nemlendirmesi de gayet iyi..



Bu minik rujun diğer renk seçeneklerine avon katalogundan bakabilir ve sipariş verebilirsinizz :))

Fiyatı 15,90 ama indirimle çok daha uygun oluyor :))

Sizler rengini sevdiniz mi ben çok sevdim :))


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın ve çekilişime katılmayı unutmayın :))

Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Avon rujlarını genel olarak çok seviyorum ama minicik ruja abartı fiyat koymuşlar.. =/

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum cnm ama fiyatları bazı dönemler 5-6 liraya düşüyor :)O zaman alıyorum genelde :D

    YanıtlaSil
  3. Evet ruj minik ancak rujun gramajı orjinal boyla aynı. Yani aynı miktarda ürüne sadece ambalaj küçük yapılmış. Ben de kullanıyorum canım bu rujlar dediğin gibi tam -cüzdana at çık- :))

    YanıtlaSil
  4. en sevdiğim yanı o oldu zaten cüzdana at çık =))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP