Konuk yazar oldum ki benn 2 :))

 herkese merhaba :))


Bu hafta bahçem benim blogunun tatlı sahibesi Ezginin konuğuydum :)

Bakalım neler paylaşmışım :))


Sizlerle bu hafta makyaj çantamda neler olduğunu paylaşacağım :) Bir kaç günlüğüne anneanneme gittim yanımda neler götürmüşüm hep birlikte bakalım :)

Oldukça aceleyle hazırlanmış bir makyaj çantası olduğunu belirtmeliyim öncelikle :)


                                            Makyaj çantam Avondan :) İçinin toplu görünümü böyle ..
Katagorilerine göre incelersek , yüz makyajından başlayalım..





Hemen hemen her blogda okumuşsunuzdur Rimmel Stay matte Transparan pudrayı ..Benim de favorilerim arasında ve makyaj çantamda yerini alıyor.. Kırılmasından korkuyorum ambalajı çok dayanıksız ama onsuz da olmuyor :)
Flormar Lights Of Flowers All Over Powder bir diğer yüz makyaj malzemelerimden..LF 01 nolu ürün allık olarak tercih ediyorum kendisini..
Yakından görmek isterseniz :))
Bir diğer yüz ürünüm son zamanlarda favorim olan Oriflame BB Krem..En açık tonunu tercih ediyorum dokusu kapatıcılığı tam istediğim gibi :)


Gözler için makyaj çantamda olanlar ;

Öncelikle rimel göz kalemi far bazı ve eyelinerlar..


 Essence kajal pencil sıklıkla tercih ettiğim bir göz kalemi..21 numara Feel The Eclipse :)
Golden rose keçe uçlu eyelinerı bir diğer favorim kusursuz bir eyeliner uygulaması sağlıyor :)
Aynı şekilde Flormar dipliner eyeliner uygulamada zorlananlar için kurtarıcı bir ürün :)
Essence Far bazı The Balm far bazının yokluğunda tercih ettiğim bir ürün..
Deborah Lashcreator Rimel favori maskaram..Kirpiklerime verdiği dolgunluğu seviyorum :))


Göz Farlarım ;



Hızla hazırlamış olduğum çantama The Balm tekli göz farı Luscious Lani ve The Body Shop shimmer Cubes  20 nolu paleti attım :)

Dudak Balmları ;
Gördüğünüz gibi tek bir dudak balmıyla yetinmeyenlerdenim..:)))
İçlerinde en özeli oriflame tender care karamelli.. Minik mucizem diyorum ben ona :)
BLİSTEX dudak balmı da aynı şekilde vazgeçilmez  dudak ürünlerimden..
Essence ve pastelin hafif vermiş oldukları renkleri de çok seviyorum :)


Ve rujlar ;


1 numara Essence Long Lasting 09 Wear Berries...Çok çok seviyorum kendisini daima yanımda o yüzden :)
2 numara rimmel kate moss 03.. Onu da çok seviyorum en sevdiğim nude rujum :)
Oriflame power shine Satin en sevdiğim pembe rujlarımdan biri.. Onu da tereddütsüz nereye gidersem yanımda götürüyorum :)


ve de fırçalarım ;



1 numarada watsonstan aldığım şeker pudra fırçam
2 numara Ecotolls Flat Eyeliner fırçası..
3 numara çok beğendiğim Essence göz farı fırçası
4 numara Oriflame allık fırçası..Onu da çok seviyorum yumuşak ve defalarca kez yıkamam rağmen dökülme yaşamadım :))

 Makyaj çantamda hafta boyunca bunlar vardı :)) Ezgiye beni konuk olarak ağırladığı için teşekkür ederim :)
Sevgiyle kalın :))
Seda 
xoxo


Yorumlar

  1. Rimmel rujun rengi çok güzelmiş. Watsons'a gittiğimde bakmalıyım. Güzel bir yazı olmuş canım. Bu arada seni Alice de görüp takibe aldım. Bana da beklerim ;)

    http://grumpywitchh.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de geldimm hemenn ^_^ instagram ve blogdan takibe aldımm :))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP