Dünya Kadınlar Günü İndiriminden Alınanlar



Herkese merhaba :))
Pazartesi geldi çattı yine.. Haftanın ilk gününde sizlere kadınlar günü indiriminden aldıklarımı yazmak istedim :)
Zaten nedendir bilmiyorum ama bu indirimde çok fazla alışveriş yapasım yoktu.. Sanıyorum aradıklarımı bulamamam bu durumu etkiledi ve alışverişi oldukça ucuza kapattım :))

Mayısta anneler günü indirimde kalabalık bir liste beni bekliyor olacak :))

İlk olarak Gratisle başlayayım :)
 Tek bir The Balm ürünüyle sezonu kapadım ben alkışşşş :D

Down Boy allık 30,90 TL den %50 indirimle 15.45 TL gibi bir fiyata düştü..
Gözümden kaçmadı fiyatlarda birazcık bindirme olmuş The Balmda..
Far bazı ve bazı fırçalar yine yokları oynadı bu indirimde de ( Kızılaydaki 2 gratis,forum avm gratis,ankamall gratis olmak üzere 4 gratise baktım ama yokkk )






                                  Ve Watsonstan merak ettiğim Scandaleyes Rockin Curves Maskarayı %40 indirimle 9,5 TL ye aldım.. Yazısını denedikten sonra yazacağım tabi ki :)


Ne dersiniz bu indirimi ucuz kapatmışım değil mi :D

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :))

Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP