Minik bir Alışveriş :)) (Watsons &Rossmann )

Herkese merhaba :))

Bugün şöyle bir Antares gezintisi yapayım dedim:) Aslında amaç Rimmel Wake Me Up almaktı ama henüz gelmemiş Antares Watsonsa :)

Bir süre kozmetik alışverişi yapmama kararı aldım sanıyorum 14 şubat indirimiyle yeminimi bozacağım :D

Her neyse bugün çok konuşur oldum ben bloga da sıçramasın bu durum :D

Aklımda Ecotolls Eyeliner fırçası vardı..Öncelikle Rossmann a girdim şöyle bir bakındım ..Eyeliner fırçamı alıp Essence standına yürüdüm :)
Bir baktım göz farı fırçası koymuşlar hoop attım sepete :D Ne de olsa fazla fırça göz çıkarmaz :))
 Sonra watsonsa girdim az önce söylediğim gibi amaç fondoten almaktı ama oktu ne yazıkki..

Kasanın yakınına yukarıda gördüğünüz tatlı pembiş allık fırçasını koymuşlarr :) Almadan durmadım fiyatını görünce :))


Gelelim fiyatlara ;
1 numara allık fırçası 2,99 TL
2 numara Ecotolls flat eyeliner fırçası 9,99 TL
3 numara Essence far fırçası 4,50 TL



Bugünün minik alışveriş böyleydi :) 

1 numaradaki fırçanın yumuşacık oluşunu çok sevdim :) 
  Günlük yazar gibi bir post oldu sanıyorum :D

Herkese iyi geceler ve de sevgiler :))

Yorumlar

  1. Güle güle kullan :) Canım yumuşak mı allık fırçası bende alacaktım ama cildim hassas batıyor her fırçayı kullanamıyorum. Çok cici olduğu için hoşuma gitti ama kararsız kalmıştım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu kadar da yumuşak olacağını tahmin etmiyordum kedi tüyüne benziyor :D

      Sil
  2. Güle güle kullan :) Eco nun flat eyeliner fırçasını hiç görmedim daha önce bulduğum yerde almam lazımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de görmemiştim bulursan al bence de :))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP