Golden Rose Perfect Shine Lipstick 240


Merhabalar :))

Bugünkü konuğumuz yukarıda gördüğünüz üzere Golden Rosedan harika renge sahip Perfect Shine Ruj :)

Bu güzel ruju tesadüfen buradaki alışverişim sırasında aldım bimden :)




Bu ton rujlara bayılıyorum..Kendisi güzel bir gül kurusu .. 

Yapısı oldukça yumuşak sürümü çok rahat..Dudakları kurutmuyor yumuşacık yapıyor..

İçeriğinde A ve E vitaminleri barındırıyor..


Kalıcılığı orta seviyede..


 Flashsız :)
 Flashlı çekim :)


Dudaktaki görünüşü ;





Ben çok sevdim sizin de  seveceğinizi düşünüyorum :))

Sadece 4.99 gibi komik bir fiyata sahip olan bu ruj hala bulabilirseniz BİM mağazalarında sizi beliyor :))


Sevgiler ve de öpücükler :)))


yılbaşı çekilişine katılmak için TIKTIK :)



Yorumlar

  1. bende aldım o indirimden ruj yapıları çok yumuşak ve nemlendirmesi çok iyi. tek sıkıntısı kalıcılığı böyle olduğunu bilseydim her renginden alırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keşke biraz daha kalıcı olsa :) Olsun böyle de güzel :))

      Sil
  2. Bende aldım bu seriden bir ruj ama kalıcılık ambalaj vs pek bana göre değil.. Siyah ambalajlı serisi çok başarılı ama tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP