Avon Color Trend Allık /Flora

Herkese merhaba :)

Kışın soğuğu ve kasvetini bir yana bırakın! Şimdi size baharı anımsatacak bir allık tanıtacağım :)
Avon kataloğunda görüp rengine aşık olduğum ama çok tereddütte kaldığım acaba aynı renkte midir diye düşündüğüm geldiği zaman katalogtaki rengiyle birebir aynı çıkınca şaşırdığım ve çok mutlu olduğum bir allık oldu kendileri :)) Bu kadar tatlı bir renk olamaz :) Bayıldım !

Rengini nasıl tanımlasam acaba? Turuncumsu biraz da pembemsi bir rengi var :) Coral diyelim biz buna :D
.

Fiyat/Perforamans açısından bakarsak 8-9 TL lik fiyatına göre bence oldukça pigmentli ve yapısı oldukça güzel..

Fırçayı hafifçe dokundurmak yetiyor .. Kalıcılık süperr! Beyaz tenliyseniz ve Coral renkleri severim diyorsanız bu fiyata alabileceğiniz süper bir allık diyebilirim :) 

Ben çok sevdim kendilerini yaz kış dinlemeden kullanıyorum :))

Ürün 5 gr ve uzun süre kullanılabilir :)

Bence henüz almadıysanız alıp denemenizi tavsiye ederim :))

hepinize sevgiler ve de öpücükler :*




Yorumlar

  1. Bende bu rengi merak ediyordum :) Gule gule kullan renk gercekten cok guzell

    YanıtlaSil
  2. Tatlm somon rengi allık benimde arayıp bulamadığım bilseydi,the balda görmüştüm ve kullanmistim cokta memmun kalmıştım en kısa zamandada avonunkini kullancam hiç bilmiodum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle alınmalı hem uygun fiyatlı hem de güzel :))

      Sil
  3. Kabından beni al diye bağırıyor renk çok güzel güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm çok cici ambalajı ve kendisi :)) teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. merhaba Seda hanımcım,
    bloğunuzu ziyaret ettim, beğendim. Avon'un birçok ürününü denedim. ama color trend allığını hiç denememiştim. Bilgi için teşekkürler... Renk güzelmiş :))
    sizi izlemeye aldım, bana da beklerim :)) http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    tekrar görüşmeyi diliyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) evet gerçekten güzel bir renk :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP