Rimmel London Glam'eyes Eyeliner Black

merhabalar..
2013 ün son ayının ilk gününde Ankarada hava berbat gerçekten.. İçim karardı resmen havayı görünce..

İnsanın dışarı çıkası kaçıyor böyle havalarda..

Neyse konumuza gelelim biz :D

Karşınızda Rimmelin en sevdiğim ürünlerinden biri Rimmel London Glam'eyes Eyeliner Black var..




Ürünü ilk aldığımda incecik fırçasını görünce 'Eyvah yandın Seda ' dedim.. çünkü eyeliner çekme özürlüyüm incecik fırçayla nasıl başaracağım diye düşündüm..Taa ki ürünü deneyene kadar..İlk birkaç gün eziyet çektim ama sonrasında kendisini çok sevdim  :)

İnce fırçasına rağmen ister kalın isterseniz ince uygulama yapmak oldukça kolaymış..
Kuruması hızlı kalıcılığı güzel bütün gün akma problemi yaşatmadı..Kolay kolay dağılmıyor.



Watsons bayram indiriminde almış olduğum ürünün fiyatı normalde 14 tl idi tabi ben %50 indirimden faydalandım :) Ürün 3,5 ml..
 Ürünü bir daha alır mıyım evet kesinlikle alırım tereddüt etmem :)


Fiyatına göre performansı süper bu ürünü kullanan var mı:))


Haydi yorumlama vakti kızlar..


Sevgiler :*

Yorumlar

  1. Merhaba sizin gibi bloglara bayılıyorum:)
    Denediğiniz ürünler bizede fikir oluyor..
    Bu arada blogunu takipteyim
    Bana da uğrarsan çok sevinirim.
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bana sa bir arkadaşım önermişti bunu. Kullandım ama nedense ben pek memnun kalmadım....
    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette herkes memnun kalmayabilir :) blogunuzu takibe aldım bu arada.. Sevgiler..

      Sil
  3. Ben de eyeliner arayışındayım alix avien keçe uçlusunu merak ediorum buna da baksam iyi olcak . Benim Blogumda http://heryerdenherseydenn.blogspot.com/ bklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keçe uçlu eyeliner geçenlerde geçti elime henüz denemedim ama güzel olduğu söyleniyor :)) blogunuzu takibe aldım :)) sevgiler ;)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP