Kitap Önerileriniz/Önerilerim :)

Selam oje canavarı severler :)
Yoğun sınav temposunun ardından okumaya fırsat bulduğum ve kesinlikle okumanızı tavsiye edeceğim bir kaç kitap var :))
1 numara Stieg Larsson Ejderha Dövmeli Kız
Böyle kitaplara bayılıyorum ..Okumam sadece birkaç günümü alıyor ..Oldukça akıcı, olayların seyri sizi oldukça meraklandırıyor :) 



2 Numara -  Elizabeth Gilbert ;Ye Dua Et Sev ;


Kitabın filmini de izledim tabi filmle aralarında farklılıklar var uyarlama gereği :)  Julia Roberts başrolde filmde çok eğlenceli bir film olmuş..Kitabını okuyup filmi öyle izleyin bence :) Çok enerjik ve eğlenceli bir kitap :)

Eee şimdi sizlerden tavsiyeler bekliyorum..Seda şu kitabı al mutlaka oku bayılacaksın dediğiniz kitaplar varsa yorumlarınızı bekliyorum :)



Herkese sevgiler :* 


Yılbaşı Çekişime Katılın :)) tıktık

Yorumlar

  1. ejderha dövmeli kız serisini 3 yıl önce falan bir solukta okuyup bitirmiştim çok sevdiğim bir seridir.. ye dua et sev ise sonlarına doğru çok bunalttı beni hele serinin ikinci kitabını yarısında bıraktım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merak ediyordum serinin 2. kitabı nasıl acaba diye okumayım boşuna :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP