Gratis ve Rossmann Yılbaşı İndirimi Alışverişlerim :)

Merhabalar :)) Yeni yılın son pazartesi günü son alışverişler yapıldı artık :)) Mağazalar indirim konusunda birbirleriyle kapışırken insanlar alışveriş merkezlerini talan durumundalar :D

Gratis Balm markasında %40 indirime gitti yılbaşı indirimde..İndirim güzel hoş da stoklarını indirimden önce yenileseler de insanlar aradıklarını bulmak için 3-5 mağaza gezmeseler ...! Çok istediğim far bazını ve Vovage paleti bulamadım.. bakalım neler almışım..

  Balm Joviyi geçen indirimde bulamamıştım 3 Gratis gezdim sonunda Forum Ankara Gratiste son kalan paleti aldım..Mağaza elemanlarına ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.. :) Far bazı için bütün çekmeceleri aradık ama yoktu maalesef...%40 İndirimle 38 TL ye benim oldu :)

Balm Shelter, Hot Mama ve Eyeliner da bulunması zor ürünlerden.. Ama bulduğum için mutluyum.. Shelter 19. 80 e geldi.. Hot Mama 16-17 tl arası bir fiyata geldi.. Eyeliner 13-14 arası bir fiyata geldi ..
 Benri kare pamuktan da aldım evde bulunması iyi oluyor :))
Mary Lou zaten kayıplarda hiç bir Gratiste bulamadım artık bir dahaki indirime inşallah :D



Gelelim Rossmann'a :)


Maybelline ürünlerinde %50 indirim olunca standlar talan edilmiş tabiki haliyle.. Kendime Rocket Maskara (indirimle 10 TL) BB krem (indirimle 10TL)  color Tatto far (İndirimle 8 TL) aldım..
Anneme de Affinitone fondöten aldım çok severek kullanıyor :) (12-13 tl arası indirimli fiyatı..)

Bunlar dışında Essence Long Lasting göz kalemi ve iki tane Golden Rose ojeyi alıp Rossmann la bir dahaki alışverişe kadar vedalaştım :D


Tam yeter artık eve gideyim derken hopp önüme Flormar mağazası çıktı :D


Bu güzel kokulu şeyi sadece 2 TL ye aldım.. Makyaj ürünlerine bakmadan usulca kasaya yürüdüm :D Ödemeyi yaptım ve artık eve gitme vaktim geldi :D


Sonra evin 100 m aşağısındaki bimden ( abur cubur alayım diye girmiştim oysaki ) bunları buldum :D

  Ruj 4.99 Bebak 1 TL :))


Ve böylelikle yılbaşı alışverişim sonlanmış oldu.. Bu alışverişle birlikte kozmetik diyetim de başlamış oldu..Bakalım ne kadar sürecek ben de çok merak ediyorum :))



Hepinize musmutlu seneler ,2013 de yapmak isteyip yapamadığınız almak isteyip alamadığınız her şey sizin olsun :)

Sevgiler ve öpücükler :*

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP