Maybelline Lasting Drama Jel Eye Liner- İntense Black

Merhaba :) 
Bugünkü konuğumuz Maybelline'den harika bir eye liner.. Harika mı dedim pardon harika ötesi demeliydim :)



 Lafı uzatmadan bu harika ürünü tanıtmak istiyorum..
-Eye linerın yapısı jel ve yumuşacık..
 -24 saat kalıcı olduğu söylenmiş evet kalıcılığı da gayet                     başarılı ..
Yazın en sıcak günlerinde bile akma ya da solma yapmadı..
 -Rengi yoğun....
  -Ürün 3 gr ve fırçasıyla birlikte satışa sunulmuş..
-Ürünün fiyatı 25 tl





Genel olarak ürünü çok beğendiğimi söyleyebilirim.. Kendisi favori siyah jel eyeliner kategorisinde  1 numarada yerini aldı.

Diğer renklerini de kesinlikle almayı düşünüyorum :) Eyelinerdan vazgeçemeyenler için hiç düşünmeden alınması gereken bir ürün.. ben Watsons'dan aldım :)



sevgiler :))









Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP